Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Flavourland - Introduction

Κατ’ αρχάς, να υπενθυμίσω άλλη μια φορά, πως ούτε επαγγελματίας γευσιγνώστης είμαι, ούτε είναι το επάγγελμά μου οι δοκιμές και κριτικές ατμιστικών υγρών. Θεωρώ τον εαυτό μου ως μέσο ατμιστή, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αντικειμενικότητα. Ούτε τρολάκι εταιρείας είμαι, ούτε επιθυμώ να γίνω. Την προσωπική μου άποψη παραθέτω και τίποτα άλλο.

Η παρούσα δοκιμή, αφορά τα υγρά της εταιρείας Flavourland. Όπως ανακοινώθηκε, την 25η Μαρτίου, η εταιρεία Zibacco που εμπορεύεται τα συγκεκριμένα υγρά, αποφάσισε ως προωθητική ενέργεια να χαρίσει σε κάθε ατμιστή για όσο διαρκεί το στοκ, από 4 μπουκαλάκια των 8 ml τα οποία όμως έχουν ημερομηνία λήξης την 30/03/2013. Όπως οι περισσότεροι πιστεύουμε, και ελπίζω να είναι αλήθεια, τα ατμιστικά υγρά δεν παρουσιάζουν κάποια επικινδυνότητα μετά την ημερομηνία λήξης τους, και από όσο έχω διαβάσει, συμφωνώ. Αυτό δε σημαίνει ότι παλαιώνουν ωσάν ένα καλό ερυθρό Merlot οπότε μην φυλάτε τα υγρά για τη μέρα που θα πάει φαντάρος ο γιος σας ή που θα αρραβωνιάσει η κόρη σας.

Σήμερα παρέλαβα και εγώ τα 4 μπουκαλάκια μου, πληρώνοντας τα μεταφορικά των €6,00, κάτι που το γνώριζα και δεν με ενόχλησε καθόλου. Ανοίγοντας το φάκελο, βρήκα ένα μπουκαλάκι Fresh Breath, ένα Virginia και δύο M blend. Η συσκευασία τους δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, πόσο μάλλον το στικεράκι με το Χ! Όλα στα 9mg, μετά από διασταύρωση αφού τα γράμματα δεν ήταν και πολύ ευκρινή, όλα με VPG χωρίς να αναγράφονται πουθενά οι αναλογίες. Απών επίσης και το σύμβολο με τη νεκροκεφαλή το οποίο προβλέπεται για προϊόντα με νικοτίνη. Μπράβο στην εταιρεία, σκέφτηκα, για την ενέργειά της αυτή και ανυπομονώντας να τα δοκιμάσω, τα άνοιξα τουλάχιστον για να τα μυρίσω. Το M blend μύριζε εντελώς αδιάφορα και το Fresh Breath σαν στοματικό διάλυμα, αλλά αυτό που με παραξένεψε ήταν το Virginia που και πολύ σκούρο ήταν, και η μυρωδιά του θύμιζε έντονα σιρόπι σοκολάτας Carte dor. Έφτασα σπίτι, έφαγα ένα εξαιρετικό γεύμα με την ελπίδα να το σφραγίζω με ένα καλό άτμισμα, ξέπλυνα τον ουρανίσκο μου πρώτα με στοματικό διάλυμα και μετά με χυμό λεμονιού, άτμισα 1 ml σκέτη βάση στον κάθε έναν από τους 2 Τ3 που θα χρησιμοποιούσα για τη δοκιμή, και ξεκίνησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου