Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Five Pawns - Grandmaster


Εν μέσω των δοκιμών που έκανα για λόγους γνωμοδότησης στα υγρά L&A Vape, άπλωσα τα χέρια μου σε δέκα ml Grandmaster. Ο λόγος για τον οποίο είπα να το δοκιμάσω τότε, ήταν γιατί δεν πίστευα ότι θα ήταν κάτι ιδιαίτερο. Πραγματικά τώρα, πόσα υγρά που μυρίζουν μπανάνα θα νομίζατε ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο?
Η μυρωδιά λοιπόν από το μπουκαλάκι ήταν καθαρή, ώριμη μπανάνα, με καραμέλα και ξηρούς καρπούς. Γέμισα λοιπόν τον ατμοποιητή μου χωρίς ακόμα να έχω ιδέα για τις γεύσεις που ήθελε να αποδώσει. Με την πρώτη τζούρα λοιπόν, ένα κύμα από ψητά αράπικα φιστίκια χτύπησε τον ουρανίσκο μου, ακολουθούμενο από μια κρεμώδη μπανάνα που όμοια της δεν είχα ατμίσει ξανά, και με την εκπνοή όλο αυτό έγινε βελούδινο και έκλεισε με καθαρή και κρεμώδη καραμέλα, χωρίς ίχνος βουτυρίλας ή γαλατίλας. Σε αυτό το σημείο, με έπιασε μια μελαγχολία: Πρώτον, πως θα μπορούσα να συνεχίσω να δοκιμάζω τα L&A Vape μετά από αυτό, και δεύτερον, φοβήθηκα ότι μετά από αυτό θα έπρεπε να σταματήσω τις δοκιμές καθώς δύσκολα θα έβρισκα κάτι να το ανταγωνιστεί. Εκεί ήταν που αποφάσισα ότι έπρεπε άμεσα να δοκιμάσω όλα τα υγρά της εταιρείας. Έψαξα αμέσως τη γεύση του υγρού και είδα ότι είχα αναγνωρίσει όλες τις γεύσεις, με τη διαφορά ότι αντί για φυστικοβούτυρο είχα πει φιστίκια. Σιγά τη διαφορά θα πει κάποιος αλλά όμως υπάρχει. Ως φοιτητής έχω δοκιμάσει πολλά φυστικοβούτυρα, και πιστεύω ότι η τόσο βελούδινη και κρεμώδης υφή του ατμού από αυτό το υγρό οφείλεται σε ένα έξτρα ψημένο extra smooth φυστικοβούτυρο. Για την παραγωγή ατμού το μόνο που έχω να πω είναι ότι όπως και στα υπόλοιπα είναι άκρως εντυπωσιακή ενώ το χτύπημα είναι απόλυτα ταιριαστό με την περιεκτικότητα. Και πάλι ιδανικό. Αυτό το οποίο όμως είναι η κορυφαία στιγμή του υγρού, είναι η ρινική εισπνοή. Καραμέλα και φιστίκι στη μύτη με ταυτόχρονη μπανάνα στο στόμα, πραγματικά σε κάνουν να θες να πας να αγοράσεις μπανάνες, φυστικοβούτυρο και σιρόπι καραμέλας και να προσπαθήσεις να κάνεις αναπαράσταση στο πιάτο σου. Η επίγευση που μένει για ώρα είναι καθαρή μπανάνα με τη γλύκα της καραμέλας, ενώ το άρωμα στο χώρο είναι φανταστικό. Και τώρα πάμε στο καλύτερο. Η γεύση είναι τόσο έντονη που σηκώνει αραίωση σε βαθμό 1:1 ρίχνοντας έτσι το κόστος του υγρού στο ½. Και υπάρχει και κάτι ακόμα, το οποίο φυσικά ανακάλυψα μετά το άδειασμα του ατμοποιητή και το γέμισμα με σκέτη βάση. Η γεύση του αρώματος παραμένει με πολύ καλή ένταση για τουλάχιστον 3ml μετά. Που σημαίνει ότι εύκολα κάποιος μπορεί να ατμίζει ένα ml Grandmaster και 2.5 ml βάση και να συνεχίσει να το απολαμβάνει ακέραιο. Αγοράζοντας λοιπόν ένα μπουκάλι Grandmaster και 75ml βάσης μπορεί να έχει 105 ml απόλαυσης με ένα κόστος περίπου 35€ για βάση 5mg. Προσωπικά αυτό θα κάνω κάθε φορά που θα αγοράζω αυτό το υγρό, το οποίο πραγματικά με πήγε σε άλλα επίπεδα καθαρότητας και απόδοσης της γεύσης και που από όσα δοκίμασα μέχρι στιγμής, είναι το καλύτερο και το μοναδικό που μου έχει προξενήσει το συναίσθημα της μελαγχολίας και της απόλαυσης σε τέτοιο βαθμό. Άλλο ένα υγρό το έχει κάνει αυτό για μένα στο παρελθόν και του έδωσα τον ίδιο βαθμό. Δίκαιο, απόλυτο, τίμιο και όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι. 100/100

8 σχόλια:

  1. Καλημερα επειδη ειμαι τρελαμενος με το υγρο και ειμαι νεος ατμιστης θα ηθελα να μαθω πως μπορω να φτιαξω 105μλ με 12mg.Δεν μπορω να ξεκολλησω και ειναι πολυ ακριβω.Σκεψου απο τοτε που σε διαβασα και αγορασα το υγρο οταν θελω να δοκιμασω αλλο υγρο απλα σε διαβαζω τερμα οι δοκιμες τετοια "ζημια" μου εκανες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε ευχαριστώ. Εφ' όσον καταλαβαίνεις ότι με την αραίωση θα ατονήσει η γεύση, προχωράς. Αν υποθέσουμε ότι πας σε αραίωση 1:1, τότε θες μισό 18ρι και μισό 6ρι. Αν η αραίωση είναι 1:2, τότε με 1 μέρος 6ρι και 2 μέρη 18ρα βάση, πας στα 12.88mg.

      Διαγραφή
    2. Επειδη ειμαι νεος με αυτα και δεν καταλαβα.Σε μλ με 75μλ βαση 18mg και 30μλ grandmaster 6mg θα εχω 105μλ με 12.88mg??.Και τη βαση μου προτεινεις.

      Διαγραφή
    3. Για ακριβώς 12mg οι αναλογίες σου είναι 30ml Grandmaster 18mg, 36ml Βάση 20mg (ή 20ml βάση 36mg) και το υπόλοιπο μέχρι τα 105ml, μηδενική βάση. Προσωπικά χρησιμοποιώ Umami, με πολύ κόσμο να δουλεύει και Pink Mule.

      Διαγραφή
    4. Αααα ωραια και κατι τελευταιο.Η βαση λογικα που θα παρω θα ειναι 50-50.Και θελει καιρο να το αφησω μετα τν μιξη ή ατμιζω αμεσως??Sorry αν γινομαι κουραστικος αλλα ειμαι ασχετος...

      Διαγραφή
    5. Αν κάνεις καλό ανακάτεμα και ομογενοποιηθεί καλά, σε θερμοκρασία δωματίου, είσαι έτοιμος να το ατμίσεις αμέσως. Αν το αφήσεις και μια δυο μέρες, ακόμα καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα. Μου κινησες την περιεργεια να ρωτήσω ποιο ήταν το προηγούμενο υγρό που είχες βαθμολογήσει με 100/100; Γιατι το επόμενο είναι το Castle Long Reserve Limited Edition MMXIV και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για χρονολογική σειρά θα σε γελάσω, αλλά τα υγρά που έχω βαθμολογήσει με 100, είναι τα εξής: 1) Black Flag Fallen MMXV, 2) Castle Long Reserve MMXIV, 3) Castle Long Reserve Edition IV, 4) Signature Series Grandmaster, 5) El Toro Guevara Reserve, 6) The Cellar Reserve και 7) Sabayon Chocolat. Φυσικά και δεν είναι η βαθμολογία ο σκοπός μου, ούτε ένα υψηλότερα βαθμολογημένο υγρό σημαίνει ότι είναι καλύτερο από ένα χαμηλότερο.

      Διαγραφή