Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Ripe Vapes - Introduction


Ripe Vapes λοιπόν, μια ακόμη ακριβή σειρά υγρών που μας έρχεται από το Los Angeles. Στα χεράκια μου έφτασαν όταν η εταιρεία έστειλε 6 μπουκάλια, όσες και οι γεύσεις , στα παιδιά στο Vape Corner για δοκιμή. Μου τα δάνεισαν λοιπόν για δοκιμή. Την στιγμή που πήγα να τα παραλάβω, είχα ήδη κάνει την έρευνά μου και είχα τις επιφυλάξεις μου για το VCT, όσον αφορά το βούτυρο. Για καλή μου τύχη λοιπόν, όταν έφτασα στο μαγαζί, κάποιος το δοκίμαζε. Και μου επιβεβαίωσε ότι δεν πρέπει να το δοκιμάσω και ας του άρεσε. Τόσες φορές που έχει ακούσει τις αντιδράσεις μου για το βούτυρο, τον εμπιστεύτηκα. Τα υγρά διατίθενται σε νικοτίνες 0, 3, 6, 12 και 18mg και αποτελούνται από 70% VG εκτός από το Coconut Thai που έχει 100% VG. Η τιμή τους είναι στα €26.00/30ml που το βάζει ανάμεσα στα υγρά από τα οποία περιμένουμε πολλά. Πάμε λοιπόν να δούμε τα πέντε που αποφάσισα να δοκιμάσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου