Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Black Note - Conclusion



Είμαι από αυτούς που πίστευαν ότι οι καπνικές γεύσεις έχουν ταβάνι. Ευχάριστη έκπληξη λοιπόν αποτέλεσε αυτή η συλλογή που βάζει τον πήχη πολύ ψηλά. Από τη στιγμή που παρέλαβα το πακέτο μου μέχρι και αυτή τη στιγμή, νιώθω σαν μικρό παιδάκι που παρέλαβε το νέο του παιχνίδι. Είχα να το αισθανθώ αυτό από το καλοκαίρι που έκανα το ίδιο με τα Five Pawns. Αυτά τα υγρά λοιπόν, απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Έμπειρους ατμιστές, που έχει καθαρίσει η γεύση τους, και είναι λάτρεις του καπνού. Και εδώ είναι το παράδοξο της υπόθεσης.
Η πλειοψηφία των έμπειρων ατμιστών, αποφεύγει τα καθαρά καπνικά και κινείται σε πιο μυστήριες γεύσεις. Ένας σχετικά καινούριος ατμιστής, θα δυσκολευτεί να βρει τις διαφορές σε αυτή τη συλλογή, πλην δυο τριών που κάνουν μπαμ. Βέβαια, με τα εργαλεία τα οποία ξεκινάνε σήμερα ακόμα και οι αρχάριοι στον ατμό, μπορεί τα πράγματα να μην είναι ακριβώς έτσι. Θυμάμαι όμως τον εαυτό μου όταν ξεκινούσα, που δοκίμασα 7-8 «καπνικά» της Flavour Art τα οποία μου φάνηκαν σχεδόν ίδια. Το Cuban Supreme, το είχα προτιμήσει, ίσως για ψυχολογικούς λόγους. Μεγάλο πρόβλημα, μάλλον θα αποτελέσει η τιμή τους, καθώς με $29 το μπουκάλι, αν κάποιος τα έφερνε Ελλάδα, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να τα διαθέσει με λιγότερο από €32. Στην εισαγωγή μου που αναφέρω το κόστος, φαίνεται ότι με παραγγελία 6 μπουκαλιών (το αντίστοιχο των 3 Sample Packs) το κόστος με τα μεταφορικά βγήκε στα €29 ανά μπουκάλι. Προσωπικά πάντως και αν τα έβρισκα Ελλάδα, θα είχα σίγουρα μονίμως στη συλλογή μου μια Cadenza και μια Bravura. Και εναλλάξ, μία Sonata ή ένα Legato. Όχι, δεν είμαι πλούσιος, απλά κάνω μόνο ένα τανκ έτοιμο υγρό τη μέρα, και όχι κάθε μέρα, καθώς το κύριο υγρό μου είναι η σκέτη βάση. Επίσης, θα πω ότι δεν σηκώνουν την παραμικρή αραίωση, γεγονός που σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να ρίξει το κόστος με αυτό τον τρόπο, όπως γίνεται με πολλά premium υγρά, το premium και εντός και εκτός εισαγωγικών. Όσοι έχουν εμπειρία με τα El Toro, το πρώτο που θα φοβηθούν είναι η μάκα. Με ανακούφιση μπορώ να πω ότι και πιο λεπτόρρευστα είναι, και πιο ανοιχτόχρωμα και η μάκα τους καμία σχέση δεν έχει. Εκτός από δύο ή τρία τα οποία αφήνουν το κάτι τις παραπάνω, που και πάλι ούτε το 30% της μάκας των El Toro δεν έχουν. Σημειώνω εδώ ότι έχω πάνω από 1.5 χρόνο να ατμίσω El Toro και δεν ξέρω κατά πόσο η νέα διαδικασία φιλτραρίσματος που θα εισήγαγε απέδωσε τελικά καρπούς. Αν λοιπόν: α) έχετε μια σχετική εμπειρία στον ατμό, έχοντας δοκιμάσει αρκετά καπνικά ώστε να μπορέσετε να δείτε τι προσφέρουν τα Black Note, β) είστε λάτρεις του καπνού ή σας λείπει το τσιγάρο και γ) βρείτε την ευκαιρία, δοκιμάστε τα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πιο πιθανό είναι να με κλάψετε τα λεφτά σας και/ή να με βρίσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου