Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Νέφαλο - Χούμελη

Χούμελη, Dead Rabbit 24, 2*Coilology Ni80 Alien, 3.0mm, 0.10Ω, Cotton Candy.

Η χούμελη είναι το πολύ γλυκό και ο κατασκευαστής μας μιλάει για λαχταριστή κρέμα, καραμελωμένο βούτυρο και μικρές νότες από γλυκιά φράουλα. Λαχταριστή τι? Καραμελωμένο τι? Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα! Για καλή μου τύχη, δεν μύρισα βούτυρο στο μπουκαλάκι. Αυτό που μύρισα είναι ωραία κρέμα και πάρα πολύ καλή φράουλα, με την οξύτητά της ακόμα να με τριγυρίζει. Βαθιά ανάσα παρόλα αυτά και πάμε να δούμε τι λέει και από γεύση.


Δεν επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου ευτυχώς. Ή δεν υπάρχει καθόλου βούτυρο στη συνταγή, ή έχω αποκτήσει ανεκτικότητα σε αυτή τη γεύση. Ψηφίζω το πρώτο. Η γεύση είναι κρεμώδης με αρκετή ένταση στη φράουλα ενώ τα γλυκά και τα όξινα στοιχεία ισορροπούν πάρα πολύ ωραία. Στην εισπνοή από τη μύτη, η οξύτητα κλωτσάει αρκετά με το άρωμα της φράουλας να είναι τελικά αυτό που μένει, ενώ στη ρινική εκπνοή η αίσθηση είναι φραουλένια και βελούδινη. Η επίγευση, θυμίζει milkshake φράουλας αλλά χωρίς τη γλύκα.

Μία αρκετά διαφορετική υλοποίηση από όσες φραουλόκρεμες έχω δοκιμάσει. Για αρχή, τις περισσότερες τις αφήνω στην άκρη από την πρώτη τζούρα. Σίγουρα απέχει αρκετά από τις προτιμήσεις μου, αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Πιστεύω ότι οι ατμιστές που αρέσκονται σε προφίλ κρέμας-φράουλας θα το βρουν ξένο στην αρχή, αλλά τελικά θα τους κερδίσει η έλλειψη επιθετικότητας και οι ήπιες νότες του. 81/100 με απώλεια βαθμών λόγω ασυνέπειας με την περιγραφή. Για καλή μου τύχη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου