Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Hype - Cafe Latte

Café Latte, Dead Rabbit 24, 2*Coilology Ni80 Alien 3.0mm, 0.10Ω, Cotton Candy

Στη σελίδα της safesmoking, διαβάζουμε ότι πρόκειται για «Αρωματική γεύση. Μαγευτικό άρωμα από φρεσκοκαβουρδισμένο καφέ με μια νότα στο τελείωμα από την κρεμώδη υφή του φρέσκου γάλακτος». Προσωπικά στον καφέ μου, είμαι αυστηρός. Σκέτος, μαύρος και άραχνος τα τελευταία 19 χρόνια. Καλή η ζάχαρη, καλό το γάλα, καλά τα σιρόπια, αλλά μακριά από τον καφέ μου επί ποινή παλουκώματος. Μόνες εξαιρέσεις και πολύ σπάνια, δύο σταγόνες ούζο στον ελληνικό, ή δύο σταγόνες σκούρο ρούμι στον espresso. Latte δεν έχω πιει ποτέ, από site που δίνουν τον τρόπο παρασκευής του όμως, μπορώ να καταλάβω περίπου πως πρέπει να είναι η γεύση του. Το άρωμα από το μπουκαλάκι, έχει έντονα στοιχεία καφέ και γλύκας, κάτι που θα μπορούσαμε να συναντήσουμε σε ένα σιρόπι ή ένα λικέρ καφέ. Στο βάθος διακρίνω και στοιχεία έντονου ψησίματος, η αλήθεια είναι ότι δεν εντόπισα στη μύτη την «υφή» που θα περίμενα από ένα καφέ με γάλα. Έχω την εντύπωση ότι εμφανίστηκαν και στοιχεία βανίλιας αλλά με πάσα επιφύλαξη, το μυαλό μου κάνει συνειρμούς με το σιρόπι. Πάμε να δούμε τι λέει και από γεύση.


Η γεύση έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με τη μύτη. Ο καφές είναι πιο χαμηλός σε ένταση, αλλά τονίζονται οι πικρές του νότες, με μια κρεμώδη βάση με βελούδινη υφή και γλύκα, να έρχεται μετά για να αφήσει το αποτέλεσμα ενός πολύ ωραίου καφέ. Μπορώ να πω ότι η αίσθηση είναι σαν τα γλυκά στοιχεία να βρίσκονται στο γάλα και όχι στον καφέ, κάνοντας το αποτέλεσμα άκρως απολαυστικό. Στην εισπνοή από τη μύτη, αναδεικνύονται οι ψημένες νότες του καφέ ενώ στη ρινική εκπνοή βρίσκω τα στοιχεία που βρήκα και στο άρωμα από το μπουκαλάκι. Η επίγευση είναι μέτριας έντασης και αρκετά μακράς διάρκειας και δίνει την αίσθηση ότι έχεις φάει παγωτό με γεύση καφέ, με το mouthwatering effect να κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση. 95/100. Εννοείται ότι δεν με έπεισε να αλλάξω συνήθειες και να αρχίσω να βάζω γάλα και ζάχαρη στον καφέ μου, ή να σταματήσω να δέρνω όσους μου το κάνουν για πλάκα. Και η φιλική συμβουλή της ημέρας: μην το πάρετε μαζί σας όταν πάτε για καφέ, τσίπουρα ή ούζα. Να το πάρετε μαζί σας αν έχετε σκοπό να πιείτε ουίσκι, σκούρο ρούμι ή μπράντι. Το πιο ανώμαλο pairing που έχω δει να δουλεύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου