Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Hype - Crepa


Crepa, Dead Rabbit 24, 2*Coilology Ni80 Alien 3.0mm, 0.10Ω, Cotton Candy

Εδώ, η safesmoking μας λέει ότι πρόκειται για «Αρωματική γεύση. Η αγαπημένη σε όλους μας κρέπα μπανάνας σοκολάτας τώρα και σε άρωμα. Όλη η μαγεία της φρεσκοψημένης ζύμης κρέπας αναμειγνύεται αρμονικά με την λαχταριστή γεύση της σοκολάτας γάλακτος ,αφήνοντας στο τελείωμα ένα φρουτώδες άρωμα γλυκιάς μπανάνας». Εδώ είμαστε! Πρέπει να σας πω ότι κοντεύω 6 χρόνια που δεν έχω βάλει γλυκό στο στόμα μου. Όταν έτρωγα κρέπες όμως, θυμάμαι να είμαι εξαιρετικός και στην κατασκευή, και φυσικά στην κατανάλωση. Αν και ήμουν φαν της σοκολάτας, καρύδας, γλυκό κεράσι και Grand Marnier, δεν με χάλαγε και η σοκολάτα μπανάνα. Καλά, μιλάω εγώ που έκανα παπάρα ολόκληρη μπανάνα σε μερέντα. Το άρωμα από το μπουκαλάκι, κρύβει με τέχνη την όποια ύπαρξη ζύμης. Έρχεται μπανάνα σε μεγάλο βαθμό και μετά ακολουθεί η σοκολάτα. Για πάμε να δούμε τι λέει και από γεύση.

Πραγματικά δεν έχω ιδέα τι χρειάζεται για να επιτευχθεί τέτοιο layering γεύσεων. Στον ουρανίσκο χτυπάει μπανάνα (εξαιρετικής γευστικής απόδοσης), στα πλάγια της γλώσσας χτυπάει παχιά σοκολάτα (μοιάζει με μους) και στο μόλις εκπνεύσουμε τον ατμό έρχεται μια αίσθηση που θυμίζει εκείνα τα ξεροψημένα κομμάτια ζύμης που ΟΛΟΙ έχουμε τσιμπολογήσει από μια κρέπα πολύ πριν την ξεκινήσουμε στις στομιές. Δεν σου γεμίζει το στόμα ζύμη βρε παιδί μου. Είναι λίγη, πολύ λίγη και έντονη. Στην εισπνοή από τη μύτη, δεν υπάρχει ίχνος ζύμης και βγαίνουν πολύ τα όξινα της μπανάνας και τα γλυκά της σοκολάτας, ενώ στη ρινική εκπνοή κυριαρχεί η μπανάνα. Η επίγευση είναι περίεργη σε αίσθηση, με αρκετή ένταση και μέτρια διάρκεια. Δίνει τα αρώματα της μπανάνας γενικά και μία πολύ ικανοποιητική αίσθηση γλύκας στο βάθος. Θα μου άρεσε καλύτερα να διαβάσω στην περιγραφή «μια μπάλα μους σοκολάτας, με κομματάκια μπανάνας και τριμμένη τραγανή ζύμη κρέπας». Μόνο και μόνο επειδή έχουμε συνηθίσει την κρέπα ως κάτι ζεστό, και αυτό δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να αποδοθεί σας αίσθηση σε ένα υγρό αναπλήρωσης. Bravo! 98/100. Αν το είχε κυκλοφορήσει η Five Pawns 5 χρόνια πριν, με κανένα όνομα σκακιστικής βαριάντας, οι περισσότεροι που ξέρω με χαρά θα πλήρωναν το €30ρι που κόστιζαν τότε στην Ελλάδα.

Το καπνικό της σειράς, δεν το δοκίμασα, επιφυλάσσομαι πάντως. Αυτή η τετράδα, είναι υψηλότατου επιπέδου όμως και ξαναδιαβάζοντας τα όσα έγραψα, χαίρομαι που άργησα να κάτσω να τα αναλύσω. Γιατί αν το έκανα χωρίς όρεξη απλά για να το κάνω, δεν νομίζω να απέδιδα ορθά τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Περιλαμβάνει γεύσεις για πληθώρα ατμιστικών προφίλ και δείχνει ότι δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε από τις ονομασίες, τις γεύσεις και τις φανταχτερές ετικέτες ξένων κατασκευαστών. Κάποιοι ίσως θεωρήσουν τα €7.50/30μλ και €12.90/60μλ τσιμπημένα σε σχέση με τα περισσότερα που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Εγώ θα δηλώσω ευθαρσώς ότι προσωπικά η κρέπα και το μάφιν τα αξίζουν κάργα. Όχι ότι τα άλλα δεν τα αξίζουν, απλά πρόκειται για προσωπικό γούστο. Τις ευχαριστίες μου στη safesmoking που με εμπιστεύτηκε για τη δοκιμή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου